Life's an advanture - Reisverslagen van Silke van Ginkel - WaarBenJij.nu Life's an advanture - Reisverslagen van Silke van Ginkel - WaarBenJij.nu

Life's an advanture

Mijn reis gaat over een kans die je krijgt om te mogen afstuderen in het buitenland. Ik heb die kans gekregen, en ik ga stage lopen op de Nassy Brouwerschool in Paramaribo waar ik het sport- en bewegingsonderwijs ga op zetten en ook sport- en bewegingslessen ga geven! Verder ga ik een afstudeeronderzoek doen bij het INS (instituut nationale sportselectie Suriname) dit op het gebied van Zelfregulatie bij topsporters.

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Research is to think what nobody else thought!

20 Mei 2014

Dushi Curaçao & Afscheid!

20 Mei 2014

No Spang, I'm still alive!!

19 April 2014

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

18 Februari 2014

Mi lobi, Suriname
Silke

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7969

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Life's an advanture

Landen bezocht: